18 01 2024
– 24 02 2024

GGM szuka SPECJALISTY DS. TECHNICZNYCH

Gdańska Galeria Miejska (GGM) – samorządowa instytucja kultury ogłasza nabór na stanowisko

 

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH

 

NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI

  1. Obsługa sterownika oświetlenia CHAMSYS QUICK 20, miksera dźwięku BEHRINGER X32 COMPACT oraz urządzeń multimedialnych (rzutnik, monitor, laptop).
  2. Organizacja wydarzeń kulturalnych pod względem technicznym.
  3. Bieżąca kontrola stanu technicznego pomieszczeń.
  4. Bieżące opisywanie faktur dotyczących eksploatacji pomieszczeń, energii, dostaw usług telekomunikacyjnych, itp.
  5. Drobne prace techniczne, w tym usuwanie awarii technicznych zgodnie z posiadanymi możliwościami technicznymi.
  6. Przeprowadzanie zakupów lub zamówień dotyczących sprzętu technicznego, narzędzi, materiałów eksploatacyjnych.
  7. Przygotowywanie podstawowych dokumentów administracyjnych tj. m.in. kosztorysy, rozliczenia, projekty umów, korespondencja.

 

WARUNKI ZATRUDNIENIA

  1. Zatrudnienie jednej osoby na umowę o pracę na pełen etat.
  2. Praca stacjonarna w oddziałach GGM zlokalizowanych na Starym i Głównym Mieście Gdańska.
  3. Praca w równoważnym systemie czasu pracy dostosowanym do godzin otwarcia Galerii i godzin organizacji wydarzeń kulturalnych, w tym możliwa praca wieczorami, w soboty i niedziele.
  4. Na wynagrodzenie miesięczne składa się wynagrodzenie zasadnicze od 4.300 zł do 4.500 zł brutto oraz dodatek stażowy pomiędzy 5% a 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
  5. Przewidywany termin zatrudnienia: od 15 lutego 2024 r.  lub 1 marca 2024 r.

 

WYMOGI WOBEC KANDYDATÓW

  1. Wykształcenie techniczne średnie.
  2. Umiejętność obsługi komputera orazznajomość pakietu MS Office.
  3. Uprawnienia SEP „E” Gr. I do 1kV (lub gotowość uzyskania uprawnień po zatrudnieniu na koszt pracodawcy).
  4. Brak przeciwskazań do przenoszenia i podnoszenia przedmiotów o masie powyżej 30 kg przy pracy dorywczej.
  5. Brak przeciwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów.
  6. Odpowiedzialność,obowiązkowość, umiejętność współpracy, samodzielność w organizowaniu pracy.
  7. Dodatkowym atutem będzie prawo jazdy kat. B oraz dysponowanie samochodem osobowym do wykorzystania w celach służbowych – przemieszczanie się pomiędzy oddziałami, przewożenie drobnego sprzętu, zaopatrzenia itp. (pracodawca zapewnia ryczałtowy zwrot kosztów użytkowania samochodu).

 

REKRUTACJA

  1. CV z adresem poczty elektronicznej i numerem telefonu do kontaktów w sprawach rekrutacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych należy składać drogą mailową na adres office@ggm.gda.pl do dnia 24.02.2024 roku
  2. Rozmowy rekrutacyjne odbędą się stacjonarnie w siedzibie GGM przy ul. Długiej 35.
  3. GGM zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
  4. Dyrektor GGM może podjąć decyzję o unieważnieniu rekrutacji bez podawania przyczyny.

 

KLAUZULA INFORMACYJNA

 

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).