Gdańska Galeria Miejska (GGM) – samorządowa instytucja kultury ogłasza nabór na stanowisko
SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH
NAJWAŻNIEJSZE OBOWIĄZKI
- Przygotowywanie oraz obsługa wydarzeń kulturalnych pod względem technicznym, transportowym i logistycznym, obsługa urządzeń technicznych (w tym nagłośnienie, oświetlenie, multimedia itp.).
- Bieżąca kontrola stanu technicznego budynków i pomieszczeń, przygotowywanie zadań remontowych.
- Zapewnienie bezpieczeństwa działania systemów zaopatrzenia w media w nieruchomościach – wybór usługodawcy, realizacja umowy, rozliczanie faktur.
- Usuwanie awarii technicznych zgodnie z posiadanymi możliwościami technicznymi oraz współpraca w tym zakresie ze specjalistycznymi firmami.
- Zlecanie i przeprowadzanie zakupów sprzętu technicznego, narzędzi, materiałów eksploatacyjnych.
- Administrowanie wyposażeniem i siecią informatyczną oraz telefoniczną.
- Przygotowywanie kosztorysów, rozliczeń, projektów umów, przedmiotu zamówienia i specyfikacji istotnych warunków zamówienia do postępowań przetargowych, korespondencji i innych dokumentów związanych z zakresem obowiązków.
WARUNKI ZATRUDNIENIA
- Zatrudnienie jednej osoby na umowę o pracę na pełen etat.
- Praca stacjonarna w oddziałach GGM zlokalizowanych na Starym i Głównym Mieście Gdańska.
- Praca w równoważnym systemie czasu pracy dostosowanym do godzin otwarcia Galerii i godzin organizacji wydarzeń kulturalnych, w tym możliwa praca wieczorami, w soboty i niedziele.
- Na wynagrodzenie miesięczne składa się wynagrodzenie zasadnicze od 4.242 zł do 4.500 zł brutto oraz dodatek stażowy pomiędzy 5% a 20% w zależności od udokumentowanego stażu pracy.
- Przewidywany termin zatrudnienia: 1 stycznia 2024 r.
WYMOGI WOBEC KANDYDATÓW
- Wykształcenie techniczne, minimum średnie.
- Umiejętność obsługi komputera orazbiegła znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.
- Uprawnienia SEP „E” Gr. I do 1kV (lub gotowość uzyskania uprawnień po zatrudnieniu na koszt pracodawcy).
- Prawo jazdy kat. B.
- Brak przeciwskazań do przenoszenia i podnoszenia przedmiotów o masie powyżej 30 kg przy pracy dorywczej.
- Brak przeciwskazań do pracy na wysokości powyżej 3 metrów.
- Odpowiedzialność,obowiązkowość, umiejętność współpracy, samodzielność w organizowaniu pracy.
- Dodatkowym atutem będzie dysponowanie samochodem osobowym do wykorzystania w celach służbowych – przemieszczanie się pomiędzy oddziałami, przewożenie drobnego sprzętu, zaopatrzenia itp. (pracodawca zapewnia ryczałtowy zwrot kosztów użytkowania samochodu).
REKRUTACJA
- CV z adresem poczty elektronicznej i numerem telefonu do kontaktów w sprawach rekrutacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych należy składać drogą mailową na adres office@ggm.gda.pl do dnia 30.11.2023 do godz.12:00.
- Rozmowy rekrutacyjne odbędą się stacjonarnie w siedzibie GGM przy ul. Długiej 35.
- GGM zastrzega sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
- Dyrektor GGM może podjąć decyzję o unieważnieniu rekrutacji bez podawania przyczyny.
KLAUZULA INFORMACYJNA
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Do aplikacji zgłoszeniowych prosimy dołączyć podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, jeżeli przekazują Państwo dane inne niż: imię (imiona) i nazwisko; datę urodzenia; dane kontaktowe; wykształcenie; kwalifikacje zawodowe; przebieg dotychczasowego zatrudnienia:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wykraczających poza zakres danych wskazanych w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26.06.1976 r. Kodeks pracy, do celów rekrutacyjnych”.
Administrator danych osobowych
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gdańska Galeria Miejska, ul. Piwna 27/29, 80-831 Gdańsk (zwana dalej „Administratorem” lub „GGM”). Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych osobowych, z którym mogą się Państwo kontaktować pod adresem: iod@ggm.gda.pl (Joanna Sobkowiak-Grzelak).
Podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu przeprowadzenia trwającego postępowania rekrutacyjnego. Dane wskazane w art. 221 § 1 ustawy Kodeks pracy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO (podejmowanie niezbędnych działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy) oraz odpowiednich przepisów Kodeksu pracy. Pozostałe dane wskazane w CV będą przetwarzane przez Administratora na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, to jest na mocy wyrażonej przez Państwa zgody. GGM będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrazili Państwo na to zgodę.
Okres i cele przechowywania danych
Przekazane przez Państwa dane będą w celu:
1. przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego – do dnia zakończenia procesu rekrutacji, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku, gdy wyrazili Państwo wyraźną zgodę na dalsze rekrutacje, Państwa dane będą przechowywane przez okres następnych 2 lat od dnia zakończenia procesu rekrutacji;
2. ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń – do czasu przedawnienia roszczeń, maksymalnie 6 lat liczonych od dnia zakończenia procesu rekrutacji.
Odbiorcy danych
Dane mogą być przekazywane przez Administratora podmiotom pośredniczącym w rekrutacji. Dane mogą być przekazywane podmiotom, które mają prawo uzyskać do nich dostęp na podstawie przepisów, w tym m. in. sądom lub organom ścigania, gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Dane nie będą przekazywane poza obszar Europejskiego Obszaru Gospodarczego (kraje UE, Islandia, Norwegia, Liechtenstein).
Prawa osób, których dane dotyczą:
Mają Państwo prawo do:
1) dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2) sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) usunięcia danych osobowych;
5) przenoszenia danych osobowych (w przypadku danych przetwarzanych na podstawie zgody);
6) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie Państwa zgody, mają Państwo prawo do cofnięcia jej w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem, Mają Państwo prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych, gdy ich przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e) lub f) RODO, a sprzeciw jest uzasadniony przez szczególną sytuację, w której się Państwo znaleźli.
W procesie przetwarzania danych osobowych nie dochodzi do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym do profilowania.
Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest dobrowolne, choć niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.