Nabór na stanowisko pracy: Opiekun/opiekunka wystawy – asystent/asystentka kuratora

Gdańska Galeria Miejska ogłasza nabór na stanowiska: Opiekun/opiekunka wystawy – asystent/asystentka kuratora.
Poszukiwani są pracownicy do trzech filii Galerii.

Do zakresu obowiązków dla stanowiska: opiekun/opiekunka wystawy – asystent/asystentka kuratora będzie należało:
1. obsługa wystaw i projektów artystycznych w oddziałach Galerii w zakresie opieki nad pomieszczeniami i znajdującym się w nich mieniem, w tym pilnowanie i zapobieganie powstawaniu szkód (kradzież, dewastacja, pożar, zalanie itp.), a w przypadku ich wystąpienia niezwłoczne informowanie odpowiednich służb oraz przełożonych, zgodnie z istniejącymi regulacjami wewnętrznymi Galerii
2. usuwanie na bieżąco zabrudzeń z podłogi oraz sprzątanie śmieci pozostawionych przez zwiedzających
3. obsługa widzów i uczestników wystaw oraz projektów artystycznych realizowanych przez Galerię
4. sprzedaż wydawnictw i gadżetów
5. pomoc osobom niepełnosprawnym w zwiedzaniu wystaw i Galerii
6. pomoc w przygotowaniu i obsłudze wernisaży
7. sporządzanie statystyk
8. wsparcie kuratorów w wykonywaniu zadań producenckich związanych z realizacją organizowanych wystaw przez Galerię oraz współpraca z zaangażowanymi do ich realizacji podmiotami zewnętrznymi
9. przygotowywanie i archiwizacja teczek wystaw i wydarzeń organizowanych w ramach działalności merytorycznej Działu Wystaw
10. współpraca przy opracowywaniu kolekcji Galerii
11. przestrzeganie tajemnicy zawodowej oraz związanej z danymi osobowymi współpracowników i osób korzystających z oferty kulturalnej Galerii
12. przestrzeganie warunków BHP i bezpieczeństwa PPOŻ., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami szczegółowymi oraz nadzór nad ich przestrzeganiem przez podległych pracowników
13. znajomość i przestrzeganie statutu, regulaminów i zarządzeń oraz innych aktów wewnętrznych obowiązujących w Galerii, a także istotnych umów, których stroną jest Galeria
14. wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z realizacją zadań Działu.

Od kandydatów oczekujemy:
– minimum średniego wykształcenia,
– znajomości pakietu MS Office,
– znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
– samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy,
– odpowiedzialności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków, 
– umiejętności pracy w grupie, 
– skrupulatności, dokładności.

Pracownikom oferujemy:
– stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na czas określony  z możliwością kontynuacji umowy w formie pracy na czas nieokreślony, w wymiarze czasu pracy – 1 etat  lub ½ etatu, 
– stanowisko pracy w filiach Gdańskiej Galerii Miejskiej,
– niezbędne narzędzia pracy,
– ciekawą i dynamiczną pracę w zespole, 
– możliwość zdobycia doświadczenia i pierwszych szlifów pracy w kulturze,
– przyjazną atmosferę i współpracę ze środowiskiem artystycznym z Gdańska, Polski i zagranicy.

Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres email: office@ggm.gda.pl bądź analogowo pod adresem Gdańska Galeria Güntera Grassa, ul. Szeroka 37, 80-835 Gdańsk.

Termin składania aplikacji do 1 lutego 2019. Galeria zastrzega prawo zaproszenia wybranych kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną oraz nie zwracania nadesłanych aplikacji zgłoszeniowych.

Do aplikacji zgłoszeniowych prosimy dołączyć podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO:

„Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO przez okres najbliższych 9 miesięcy.

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gdańska Galeria Miejska, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Gdańskiej Galerii Miejskiej. Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora GGM inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@ggm.gda.pl

Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy art. 22 Kodeks pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

GGM będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych;

5) prawo do wniesienia skargi do Dyrektora GGM (na adres iod@ggm.gda.pl)

Informacja o wymogu podania danych

Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.”