NABÓR NA STANOWISKO: Opiekun/ opiekunka wystawy – asystent/ asystentka kuratora

Gdańska Galeria Miejska ogłasza nabór na stanowisko: opiekun/opiekunka wystawy – asystent/asystentka kuratora do oddziału GGM1 przy ul. Piwnej.

Do zakresu obowiązków opiekuna/opiekunki będzie należało:

1. Obsługa wystaw i projektów artystycznych w oddziałach galerii w zakresie opieki nad pomieszczeniami i znajdującym się w nich mieniem, w tym pilnowanie i zapobieganie powstawaniu szkód (kradzież, dewastacja, pożar, zalanie itp.), a w przypadku ich wystąpienia niezwłoczne informowanie odpowiednich służb oraz przełożonych, zgodnie z istniejącymi regulacjami wewnętrznymi galerii.
2. Usuwanie na bieżąco zabrudzeń z podłogi oraz sprzątanie śmieci pozostawionych przez zwiedzających.
3. Obsługa widzów i uczestników wystaw oraz projektów artystycznych realizowanych przez Galerię.
4. Sprzedaż wydawnictw i gadżetów i raportowanie sprzedaży przez kasę fiskalną.
5. Pomoc osobom niepełnosprawnym w zwiedzaniu wystaw i galerii.
6. Pomoc w przygotowaniu i obsłudze wernisaży.
7. Sporządzanie statystyk.
8. Wsparcie kuratorów w wykonywaniu zadań producenckich związanych z realizacją organizowanych wystaw przez galerię oraz współpraca z zaangażowanymi do ich realizacji podmiotami zewnętrznymi.
9. Przygotowywanie i archiwizacja teczek wystaw i wydarzeń organizowanych w ramach działalności merytorycznej Działu Wystaw.
10. Współpraca przy opracowywaniu kolekcji galerii.
11. Przestrzeganie tajemnicy zawodowej oraz związanej z danymi osobowymi współpracowników i osób korzystających z oferty kulturalnej galerii.
12. Przestrzeganie warunków BHP i bezpieczeństwa PPOŻ., zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami szczegółowymi.
13. Znajomość i przestrzeganie statutu, regulaminów i zarządzeń oraz innych aktów wewnętrznych obowiązujących w galerii, a także istotnych umów, których stroną jest galeria.
14. Wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z realizacją zadań Działu.

Od kandydatów oczekujemy:
– minimum średniego wykształcenia,
– znajomości pakietu MS Office,
– znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
– samodzielności w działaniu i dobrej organizacji pracy,
– odpowiedzialności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
– umiejętności pracy w grupie,
– skrupulatności, dokładności.

Pracownikowi oferujemy:
– stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na cały etat na zastępstwo w czasie usprawiedliwionej nieobecności pracownika,
– wynagrodzenie miesięczne w wysokości minimalnego wynagrodzenia brutto za pracę,
– stanowisko pracy w filiach Gdańskiej Galerii Miejskiej ze szczególnym uwzględnieniem GGM1 przy ul. Piwnej 27/29,
– niezbędne narzędzia pracy,
– ciekawą i dynamiczną pracę w zespole,
– możliwość zdobycia doświadczenia i pierwszych szlifów pracy w kulturze,
– przyjazną atmosferę i współpracę ze środowiskiem artystycznym z Gdańska, Polski i zagranicy.

Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres email: office@ggm.gda.pl bądź analogowo pod adresem Gdańska Galeria Miejska ul. Ogarna 27/28, domofon 6, Gdańsk 80-826

Termin składania aplikacji upływa w dniu 22 czerwca 2021 roku. Galeria zastrzega prawo zaproszenia wybranych kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną oraz niezwracania nadesłanych aplikacji zgłoszeniowych.

Do aplikacji zgłoszeniowych prosimy dołączyć podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w powyższych dokumentach przekazują Państwo dane inne, niż : imię (imiona) i nazwisko; datę urodzenia; dane kontaktowe; wykształcenie; kwalifikacje zawodowe; przebieg dotychczasowego zatrudnienia lub jeśli w dokumentach znajdują się dane szczególnej kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO:

„Wyrażam zgodę* na przetwarzanie przez Gdańską Galerię Miejską moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach, wykraczających poza zakres danych wskazanych w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26.06.1976 r. Kodeks pracy, do celów rekrutacyjnych.”

 

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych:

Administrator

Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gdańska Galeria Miejska jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Gdańskiej Galerii Miejskiej. Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora GGM inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@ggm.gda.pl

Cel i podstawy przetwarzania

Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy art. 22 Kodeks pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

GGM będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Okres przechowywania danych

Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

Prawa osób, których dane dotyczą

Mają Państwo prawo do:

1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii

2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;

3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;

4) prawo do usunięcia danych osobowych;

5) prawo do wniesienia skargi do Dyrektora GGM (na adres iod@ggm.gda.pl)

Informacja o wymogu podania danych

 

Informujemy, że podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.