Nabór na stanowisko pracy: Specjalista/ Specjalistka ds. promocji i PR

Gdańska Galeria Miejska ogłasza nabór na stanowisko:
Specjalista/Specjalistka ds. promocji i PR

Do zakresu obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalisty/Specjalistki ds. promocji i PR będzie należało:

1. Współpraca przy tworzeniu i nadzór przy wdrażaniu strategii marketingowej oraz promocyjnej Galerii,
2. Planowanie i realizacja działań promocyjnych (w tym na mediach społecznościowych) związanych z wystawami i innymi imprezami kulturalnymi realizowanymi przez Galerię,
3. Kształtowanie wizerunku GGM jako instytucji kultury działającej na terenie miasta Gdańska, z uwzględnieniem jej charakteru jako instytucji założonej i finansowanej przez Gminę Miasta Gdańska,
4. Promocja wydawnictw i produktów reklamowych Galerii,
5. Dbanie o spójność komunikacji wizualnej, w tym nadzorowanie wykorzystywania identyfikacji wizualnej Galerii,
6. Obsługa partnerów, sponsorów w zakresie realizacji wzajemnych zobowiązań wynikających z zawartych umów i porozumień,
7. Pozyskiwanie patronatów medialnych,
8. Organizowanie obsługi mediów realizujących swoje programy, audycje, artykuły i inne przedsięwzięcia w oparciu o zbiory Galerii,
9. Opracowywanie i dostarczanie mediom informacji prasowych przygotowanych w oparciu o materiały dostarczane przez poszczególne działy Galerii oraz organizowanie konferencji prasowych i spotkań z dziennikarzami
10. Korekta i redakcja materiałów prasowych, ulotek oraz publikacji, a także nadzór nad ich produkcją,
11. Przygotowywanie raportów, zestawień z zakresu prowadzonych działań (recenzje, wywiady, artykuły, dokumentacja zdjęciowa) przygotowywanie analiz i podsumowań,
12. Nadzór nad stroną internetową i komunikacją w sieci, w tym zarządzanie kontami Galerii,
13. Wykonywani dokumentacji fotograficznej wystaw i wydarzeń organizowanych przez Galerię,
14. Wykonywanie innych poleceń przełożonego związanych z realizacją zadań Działu.

Od kandydatów oczekujemy:

– wyższego wykształcenia (co najmniej licencjat),
– doświadczenia w samodzielnej realizacji projektów promocyjnych lub marketingowych,
– znajomości pakietu MS Office,
– dobrej znajomości języka angielskiego,
– znajomości przepisów związanych z prawem prasowym i autorskim,
– wiedzy i znajomości środowiska dziennikarskiego,
– biegłego posługiwania się językiem polskim w mowie i piśmie,
– komunikatywności i umiejętności pracy w zespole,
– samodzielności i odpowiedzialności w realizowaniu projektów,
– umiejętności analitycznych i rzetelności,
– doskonałej organizacji pracy oraz dyspozycyjności. 

Pracownikom oferujemy:

– stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę na czas określony z możliwością kontynuacji umowy w formie pracy na czas nieokreślony, w wymiarze czasu pracy – 1 etatu,
– niezbędne narzędzia pracy (służbowy laptop, telefon),
– możliwość uczestnictwa w szkoleniach i rozwoju zawodowego,
– ciekawą i dynamiczną pracę w zespole,
– przyjazną atmosferę i współpracę ze środowiskiem artystycznym z Gdańska, Polski i zagranicy.

Oferty zawierające CV prosimy kierować na adres email: office@ggm.gda.pl bądź analogowo pod adresem Gdańska Galeria Güntera Grassa, ul. Szeroka 37, 80-835 Gdańsk.

Termin składania aplikacji do 17 lutego 2019 r. Galeria zastrzega prawo zaproszenia wybranych kandydatów na rozmowę kwalifikacyjną oraz niezwracania nadesłanych aplikacji zgłoszeniowych.

Do aplikacji zgłoszeniowych prosimy dołączyć podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO:
„Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez UODO przez okres najbliższych 9 miesięcy”.

Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach – wymagane, jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych

Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Gdańska Galeria Miejska jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Dyrektor Gdańskiej Galerii Miejskiej. Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora GGM inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem: iod@ggm.gda.pl

Cel i podstawy przetwarzania
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy art. 22 Kodeks pracy będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

GGM będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników, jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Okres przechowywania danych
Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.

W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.

Prawa osób, których dane dotyczą
Mają Państwo prawo do:
1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3) prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4) prawo do usunięcia danych osobowych;
5) prawo do wniesienia skargi do Dyrektora GGM (na adres iod@ggm.gda.pl)

Informacja o wymogu podania danych
Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.”